Høstprogrammet 2024

En innholdsrik høst for deg som er glad i film!

Filmklubbprogrammet tilbyr også denne gangen en fin blanding av gamle og nye filmer. Vi kan fortsette vårt samarbeid med Cinematekene og løfte nyere og eldre klassikere på lerretet, slik at dere kan få sett filmer som Following og Picnic at Hanging Rock i ny-restaurert kvalitet på kino.

Vi plukker opp aktuelle filmer som vi mener bør ses av flere. Her finner dere de nyeste verkene til Christian Petzold (Rød sommer) og Alice Rohrwacher (La Chimera), to av våre mest spennende nålevende filmskapere.

Torsdagene presenterer Fram kino nye filmer hver uke – i førpremiere. Denne høsten blir det mye spennende norsk film, som Armand og Elskling.

6. – 9. november blir det en ny utgave av Bodø filmfestival som vil få et veldig godt program i år!

Vår klare oppfordring til dere som er glad i film i Bodø:

Bruk kinoen, møt opp og ikke minst, bli med på å lage festivalstemning i november!

Bodø Filmklubb